پنجشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۸۶

goftam beram soraghe gozashte.
yadetoone ma 1 internet group dashtim? hanuzam hast

7,8 ta ham aks unja darim.

kheili khosham umad didameshun.
1 rooz raftim khune salmandan. 2 ta aks az unja tu file darim. yeki koormaz o yeki tenesi. labkhande tenesi be un pirezane kheili zende ast.rooh dare aksesh.

2 ta ham aks darim az un otaghe nazdike aramgah. labkhand hamamun unja kheili vaghie. man sai mikonam kheiil vaghta shad basham hata age zendegi bar vefghe moradam nabashe. ama khande un rooza be nazaram kheili vaghi miad. aslan nemidunam chera, ama fekr mikonam ke man bache budam un moghe ya hamamun bache budim. khande 1 koodak khande ast o geryeash ham gerye ast.chizi beinesh nist. man ino mikham. bayad tamrin konam dobare unjuri sham.

chand shab pish ba 3 ta az doostam dashtim gap mizadim o filmbardari mikardim. gharar shod harki esme 3 nafar o bege ke doost dasht unja bashan un lahze (albate shamele khanevade o doost pesar ya dokhtar nemishod). man nemidunestam bayad chijuri entekhab konam. ama yade khodemun oftadam.

khob,,,, az shoma ha che khabar? chera kamtar az hal o hava e khodemun minevisim? man fekr mikonam in jedi neveshtan o jedi khundan ha mitune az jaii be bad maro az pa bendaze. kami hesi ya asheghane benevisim, chetore?

shad bashid
yale

هیچ نظری موجود نیست: