دوشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۴

از چه بگویم...

اومدم کافی نت ، صفحه باز شد
پیغامی که یله گذاشته بود ، صفحه ای که باز شد :
خبر گزاری ... عکس دختری که بی حال روی تخت درااز کشیده بود و سرم بهش زده بودند ، یه لحظه جا خوردم ! بیانیه ها مقالات برای اکبر گنجی دانشجویانی که تحصن کرده اند و...
همه اش از خودم ، از خودم ، پس گرسنگی و زجری که کشیده می شود ، راستی از باطبی چه خبر ؟ اصلا آطرف تر شهر خودمان چه خبر ، آمدم .
ظرف غایی که نمی توانستم بخورم ، احسا س و انهادگی که در خودم است باز هم خودم
راستی دغدغه هایم برایتان زیباست ؟!
من ، من ، ...
دوستی می گفت : مواظب جسمت نیستی ؟
گفتم ... و یاد جمله زیبای کتا ب سقوط افتادم
بر درگاه خانه اش نوشته بود : " از هر کجا باشید به در آیید که خوش آمدید ،به گمان شما چه کسی به این دعوت دلپذیر پاسخ داد ؟ شبه نظامیا فاشیست که مثل خانه خودشان داخل شدند و دل و روده او را بیرون کشیدند.
حنا

هیچ نظری موجود نیست: